Läsvärt

Har mellan de olika stegen i brödbaket (2a bakningen på 2 dagar!) har jag legat och läst en bok jag fick i julklapp. Handlar om svenska brott i den undre världen typ, känns som att det är det enda jag läser och ser på filmer just nu. Borde kanske bli kriminell? Haha
En rolig grej är att jag precis insåg att jag i min bokhylla (som innehåller typ 10 böcker) har 3 st jag inte läst. Vet att jag börjat på två av dom tidigare men aldrig läst klart o inte kommit spec långt i. Så det här känns hur bra som helst, helgen kommer tillbringas med te och hembakat bröd, nedbäddad med tända ljus o bara låta mig ätas upp av böcker. Har läst alldeles för lite på sista tiden och jag tycker faktiskt att det är ett väldigt bra sätt att koppla av på och väldigt avkopplande. Så det är precis vad jag behöver just nu.

I
Ang att ändra utseendet på bloggen tyckte jag att det gick så himla bra igår efter att ha bråkat med ett ny nedladdat program i en evighet och sedan tagit hjälp av div sidor för att få in headern.. Gjorde som det stod men det funkade inte.. Så vi får väl se när jag orkar mig på det igen..
Nu ska jag ta ut plåt nr 2 ur ugnen, over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback