Min lilla bubbla

Jag blir nästan rädd för mig själv att jag inte får panik av att göra så lite som jag gör nu. Vaknade vid 11.30 idag, har läst inprincip hela den vakna tiden, känner mig halv varm, nästan febrig o slö i hela kroppen (skulle dock tippa på att det beror på att jag helt försoffat mig själv..) så jag har bott i boken och slötittat lite på storslalom.
Blev klar med boken jag skrev om tidigare, delvis ganska slö men intressant och på något sätt fascinerande. Jag googlade författaren direkt när jag läst klart den och hittade ett klipp från Nyhetsmorgon där han var med direkt efter Helikopterrånet. Jag tycker att det är väldigt starkt att ha gjort den resan han har gjort, att gå från grovt kriminell, suttit inne i 6 år (dömd till 10) och sedan bestämma sig för att göra något bra av det och föreläser, skriver böcker osv. Jag vet inte, men något av det har fastnat hos mig..
Tänkte börja på nästa bok innan jag ska bege mig utanför dörrarna senare lagom till Robinson.
Vi försökte styra en tjejkväll men J&S kunde inte av olika anledningar, H kände sig illamående så hon o jag flyttade vinboxen tills imorgon istället.. Lika bra, kanske jag kan komma ur bokbubblan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback