Sista natten i ångest

De här 11 dagarna har inte blivit vad jag trodde.
Helt patetiskt dåligt har försäljningen gått, kallaste noterade temperatur i vaket tillstånd är -33 och jag har blivit sjuk på kuppen. Till detta, ett rum där ingen personal gått in sen vi kom hit för 11 dagar sen, inga nya handdukar nya lakan etc (kan låta bortskämd men fuck, en ny handuk??), inte ens tömt papperskorgen har de gjort!
Vilket fall, vi sover sista natten här i natt, det känns som en befrielse!
Vi firar detta med att dricka oss fulla på rosé och Capten för att inte märka hur äckliga o snuskiga sängarna är..
N sitter o snackar med en snubbe från St Anton.. Ta livet av mig vad jag vill åka, eller ha sommar.. eller inte -33 i fucking Sälen..
Men, mera Rosse, tjupptjupp!
pkpkpk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback