Slänga slänga slänga

Jag fick ett ryck tidigare, skulle "bara dammsuga" innan jag gick på en promenad. Yeah right.
Började med att städa badrumsskåpet, slänga massa flaskor som inte används på evigheter, sen spred sig detta kaos/början till ordning som en bomb över den inte allt för stora lägenheten. Jag har slängt en full resväska + en stor papperkasse med onödiga saker och skräp. Jag förstår verkligen inte hur så mkt skit kan samlas på en sån liten plats?
Dock känns det bra, allt det är nu borta, sist jag var hemma slängde jag flera kassar med kläder å nu kanske det börjar bli lite mindre onödiga saker här? Dock längtar jag bara tills jag får lämna den här lägenheten bakom mig. Gäller bara att hitta en  ;)
Jag har gjort en hel kanna med smoothies, ska ta en snabbdusch. Är så mysigt att linda in sig i ett täcke, lukta bodylotion och läsa lite innan GSI börjar sen. Har precis sett alla de filmerna men de är himla bra så det skadar inte att kika igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback