Tidsfördriv

Kom hem igår, några dagar tidigare än planerat men väldigt skönt. Nu är jag ledig på obestämd tid, trodde att det skulle kännas jobbigt men nu när jag väl är här känns det helt ok faktiskt. Skönt att veta att den tid som behövs finns, eller ngt i den stilen..?
Köpte "Shake n bake" idag, pulver som man bara häller vatten, vispar o kör in i ugnen. Sjukt smidigt och alldeles lagom för vad jag orkade göra idag. Slängde ihop en sockerkaka med hallon o citron. För morgondagen sparade jag fullkornsbrödet ;) Hahaha
Nu när jag skulle logga in och uppdatera här insåg jag hur otroligt ful bloggen är och att den sett likadan ut i en evighet. Eftersom att jag kommer ha så otroooligt mkt slötid framöver nu i några dagar ska jag faktiskt se det som ett litet projekt. Har börjat få ner ett bildredigeringsprogram och googlar lite för att komma framåt, så vi får se om det ger något eller om jag ger upp om ett tag. Det syns väl senare.  :)
Ska kika genom lite bilder för att få lite inspiration..
tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback