TM

Har insett att bloggen fallit undan ännu mer än tidigare pga twitter. Lättare att uppatera och behöver inte vara lika genomtänkt.
Kort update sen den senaste månaden då. Bor inprincip fortfarande i en resväska trots att det var en stor anledning att jag slutade att jag skulle få slippa det. Har börjat det nya jobbet, trivs jätttebra och trots att det varit mkt problem men våra system och program har vi fått mkt annat gjort. Vi har kört utbildningar för extrerna byåer, varit med på rekryteringar av de övriga i gruppen och mkt annat sånt. Superkul.
Idag var första dagen vi körde igång ordentligt, kom igång i torsdags eftermiddag men idag var det fullt ös från start. Satte första (och enda hittills) säljet på vår nya säljkanal, tung e jag :P haha
Hade blivit två om det funnits svart 16gb iphone i lager. Men de har tagit slut utan att vi fått info om att den är säljstoppad.
Hade en grymt trevlig helg, träffade Linda som hade styrt förfest på en gigantisk båt, så vi var 8 jättesköna tjejer där och drack innan vi åkte in mot stan, skulle ha tagit en helrunda men vi fastnade på Undici och blev kvar där tills de stängde. Vi var hemma på båten runt 3 och typ en timme senare kommer resten av tjejerna tillbaka med två bob marley kopior som jag snackade engelska med i en halvtimme innan jag insåg att den ena killen snackade svenska. Bra där..
Mkt lyckad kväll iallafall, lagom spårad, lagom mkt, de andra fick stå för de totala spårnignen och inte jag den är gången så, helt perfekt. Var helt förstörd igår så jag däckade vid 18 och vaknade upp vid 2 i natt.. Sen direkt till jobbet imorse.
Larmet på jobbet är kaos. Måste "köpa tid" en gång i timmen typ.. när det börjar tjuta långsamt har man 5 min på sig att blippa av. Gör du inte det går larmet. Inga konstigheter egentligen, problemet är bara om båda två (vi är ensamma på söndagar) sitter i säljsnack. Panik.
Blev inlåsta i 45 min men fullt tjutande larm i onsdags. Nödutgången var dessutom låst. Bra nödutgång...:P
Nej, nu dusch sen jobbet imorgon igen, sälja mera, sälja flera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback